תכנית הדרכה למזכירות ומנהלי/ות לשכה ועוזרים/ות אישיים - P.A
אנו חיים בעולם בו תרבות עסקית, ותרבות בכלל, היא עניין דינאמי. הגירויים מתחלפים בקצב מהיר, ההופעה, הנוכחות, טון הדיבור וההתנהגות קובעים את ההתרשמות הראשונית שאנו מותירים על הסביבה.
רק שניות מעטות עומדות לרשותנו כדי להעביר את המסר.
העולם העסקי בו אנו חיים ומתפקדים, עבר שינוי במהלך השנים האחרונות, והדבר נובע מכך שהעולם הופך להיות כפר גלובאלי קטן. הדבר מתאפשר בזכות אמצעי התקשורת המפותחים, חידושי הטכנולוגיה וקשרי התרבות והמסחר המפותחים. ה"דבק" המאחד את כל בני האדם הנבדלים זה מזה הוא הנימוס הטוב, דרך הארץ והסובלנות.העולם העסקי של היום כבר אינו יכול להתבסס על טיב המוצרים או איכות השירותים. אנשי העסקים חייבים להשקיע מאמץ גדול בתדמית האנושית - הרגשית לפני שיוק המוצר עצמו.
עם זאת, בעלי העסקים, המנהלים, אינם עובדים לבדם, וכאן נכנסים לתמונה מנהלי הלשכה או המזכירות הבכירה. אחרי הכל, יש לזכור שעובדים אלו הינה הגורם הראשון בו נתקל הלקוח ביצירת הקשר עם החברה. הם אלו אשר מקרינים את תדמית המשרד ואופיו, ולכן, נכון יהיה לומר כי תיפקודם והתנהגותם, ובכלל זה הכרת הנימוס והנוהג הבינלאומי, הינם בעל השפעה מהותית על הלך העסקים של בעל העסק, החברה או הארגון אותם הם מייצגים.
למעשה, הנימוסים הטובים מהווים כלי לתפקוד טוב ויעיל יותר בעבודה וכן לניצול זמן טוב יותר. על ידי טיפול נכון ויעיל באותם "מטרדים" קטנים יומיומיים אשר גוזלים זמן רב ויקר. הנימוסים הטובים הם אלה אשר יש ביכולתם ליצור סביבת עבודה נעימה ונינוחה ומכאן, שיש ביכולתם לגרום לנו לחזור הביתה מהעבודה בהרגשה טובה, לאחר יום עבודה יעיל שבמהלכו זכינו גם לכמה מחמאות מקצועיות.
הופעה חיצונית מרשימה, מטופחת ומשכנעת, טון דיבור ושליטה בתכני החברה מפלסת את הדרך ללבו ולכיסו של הלקוח, הקניין או כל בעל עניין אחר. אמנם מנהלי המשרד והמזכירות הבכירה, אינם מנהלים את הפגישות העסקיות עם הלקוח, אולם הם הראשונים שהלקוח רואה בבואו למנהל, והם אלו אשר מטביעים את חותמו של המשרד ויוצרת את תדמיתו הראשונית - החשובה מכל.
שלושת הקבוצות בהן על מנהלי הלשכה והמזכירות להתמודד:
- העבודה והקשר השוטף עם המנהל הממונה.
- העבודה והקשר השוטף עם שאר עובדי החברה.
- הקשר עם לקוחות/אורחי החברה.
מנהלי הלשכה מהווה למעשה את "חלון הראווה" של המשרד, ולכן, הם חייבים לרכוש מיומנויות התנהגותיות, אשר יעזרו ביצירת רושם טוב חזותי או ורטואלי בקרב מבקרי המשרד או אלו היוצרים קשר בכל דרך דיגיטאלית או קולית. הרושם החיובי אותו הם יצורו יעזור, לא רק בבניית תדמית המשרד אלא גם בבניית תדמית אישית המקצועית של עובדים אלו.
נושאים המועברים
חברת "תמי לנצוט ליבוביץ בע"מ מעבירה הדרכות המיועדות למנהלות לשכה ומזכירות בכירה, שנועדו לאפשר את הטמעת אותן מיומנויות, כאשר ההדרכה כוללת את הנושאים הבאים:
- איטאקציה ראשונית
- פרוטוקול וקוד הלבוש במשרד
- יציבה ותנועה נכונה במשרד - בניית נוכחות
- כללי התנהגות ואסתטיקה במשרד
- פרוטוקול האירוח במשרד
- הטלפון ונוהגיו
- אינטראקציה שיווקית דרך מסכים - תכתובת ככלי להעברת מסר בעידן הדיגיטאלי, זום, רשתות חברתיות
- תכנון זמן, ישיבות, תכנון וניהול אירועי החברה
- הקשר עם המנהל/הבוס הישיר
- הקשר עם עובדי הצוות - עבודת צוות
- הקשר עם לקוחות החברה
- הנימוס כמקדם שרות
פרטים נוספים
לפרטים נוספים או לשאלות ניתן ליצור איתנו קשר:
תמי לנצוט ליבוביץ
טל': 03-691-3545
נייד: 054-666-6226
דואר אלקטרוני: tami@tll.co.il