מערך הרצאות בנושא תרבות עסקית בארץ ובעולם, ליישום אישי וארגוני - TLL
אנו חיים בעולם בו תרבות עסקית, ותרבות בכלל, היא עניין דינאמי. הגירויים מתחלפים בקצב מהיר, ההופעה, הנוכחות, טון הדיבור וההתנהגות קובעים את ההתרשמות הראשונית שאנו מותירים על הסביבה.
רק שניות מעטות עומדות לרשותנו כדי להעביר את המסר. לכן חייבים לאמץ כלי שפה שתכליתם ומהותם לאפשר אחידות ושפה משותפת: שפת התדמית הנימוס והנוהג הבינלאומי, הנותנת מענה יומיומי ל-90
אחוזים מנפח התקשורת הבין אישית המקצועית והאישית, ומאפשרת התייחסות טובה יותר אל עשרת האחוזים הנותרים המשתנים ממקום למקום, על פי אופי האדם, דתו, מקומו הגיאוגרפי מבלי לפגוע בעצם קיומם.
מערך ההרצאות בנושא תרבות עסקית מתמקד בפיתוח ובניית טקטיקה ורכישת כלים להתנהלות אישית מקצועית של עובדים ומנהלים במסגרת העבודה.
השיטה מתמקדת בפיתוח אינטואיציה רגשית ומתבססת על שלושת נדבכי התדמית האנושית: ההתרשמות החזותית (הנראות), התקשורת המילולית והבלתי מילולית, והכרת פרוטוקול הנימוס והנוהג הרב-תרבותי בעולם המודרני.
תרבות עסקית - מערך ההרצאות:
'חכמת הנטוורקינג' - תורת ה'התערבבות' המשלבת את כללי ההתנהגות העסקית הבינלאומית עם כלים המאפשרים לנצל כל מצב 24 שעות ביממה למצבWin-Win באמצעות העוצמה האישית שלנו.
היא מתחילה בגיבוש תדמית אישית אטרקטיווית, עוברת דרך שיטות היכרות היוצרות סקרנות וגירוי להמשך טיפוח הקשר - כולל לחיצות ידיים והחלפת כרטיסי ביקור - וממשיכה באקטיבציה של הקשרים הראשוניים לשם מיצוי הפוטנציאל העסקי המשותף לשני המכרים החדשים.
קוד המלתחה בעבודה ובעסקים - היכרות מעמיקה עם "קוד הלבוש", סגנון אישי וטיפוח תדמית עסקית מכובדת.
פרוטוקול ותרבות האירוח בזירת העסקים - אירוח עסקי הוא חלק מהעבודה לכל דבר, ומהווה הזדמנות מצוינת להכיר את הצד השני מקרוב, להרחיב ולהעמיק קשרי עבודה.ארוחה עסקית היא הזדמנות
טובה להרשים ולהתרשם בין נגיסה ללגימה, לכן היא דורשת תכנון, יידע וביצוע מושלמים. ככל שתקפידו - תרוויחו. אולם האירוח העסקי אינו מוגבל רק לארוחות וגם לא רק למקום העסק - הוא יכול להתקיים
בבית, במסעדה או לחילופין בפעילות עסקית מיוחדת שבחרתם להתאים למפגש.
פרוטוקול ותרבות העסקים - הכרת הנוהגים והענקת כלים להתנהלות אפקטיבית בתוך הדינמיקיה העסקית בעולם רב תרבותי עפ"י IBL Code - 'קוד שפת העסקים הבינלאומית'. תרבות עסקית כשפה.
רילוקיישן קריירה בינלאומית - בעשור האחרון מתחזקות מגמות הגלובליזציה והעמקת המעורבות של חברות רב לאומיות בארצות זרות, מה שמביא לגידול משמעותי בהיקף תופעת הרילוקיישן (Relocation) .
למעשה, זהו אחד האתגרים הניהוליים הייחודיים בעולם הגלובלי. האנשים המוצבים בחו"ל במסגרת תפקידם, הינם בעלי חשיבות מקצועית מרובה עבור חברת האם, היות והם שיוצרים את הקשר הישיר העיקרי
בין החברה לפעילותיה המתנהלות בחו"ל. תרבות עסקית היא כלי עבודה.
חברות מפתחות מערך שלם של עובדים שיהיו מוכנים להישלח לאזורים אלה, כמו גם מנגנונים שיסייעו להם להיקלט בארצות היעד. הבנה עמוקה של חווית המעבר לארץ זרה והשלכותיה, נחוצה לפיכך לניהול נכון
של התהליך.
ניהול לשכה ומזכירות בכירה כחלון הראווה של העסק - איש העסקים/המנהל אינו עומד לבד, וכאן נכנסת לתמונה מנהלת הלשכה או המזכירה הבכירה. אחרי הכל, יש לזכור כי המזכירה הינה הגורם הראשון
בו נתקל אורח בבואו למשרד. היא זו אשר מקרינה את תדמית המשרד ואופיו, ולכן נכון יהיה לומר כי תפקודה של המזכירה, ובכלל זה נימוסיה והליכותיה, הינו בעל השפעה מהותית על הלך העסקים של המנהל שלה.
תרבות עסקית - נושאים נוספים:
- שפת הגוף כקרש קפיצה לבניית תדמית מקצועית, אמינה וייצוגית
- להופיע אפקטיבית באמצעי המדיה השונים
- אתה הוא המסר "ניראות' – פרזנטציה אישית, עסקית ואפקטיבית
- נימוס כמקדם שירות - פרוטוקול ותרבות ניהול התדמית הבינלאומית של נציגי שירות
- יחסי נשים גברים בסביבת העבודה
- היכרות עם טכניקות לשליטה בהעברת המסר
- פרוטוקול ניהול ישיבה כטכניקה להעברת המסר
- התנהלות יעילה בכנסים ותערוכות
- מתכון להצלחה - מצוינות בענף המסעדנות
משך הרצאה: שעה וחצי עד שלוש שעות
לפרטים:
תמי לנצוט ליבוביץ:
טל' משרד : 03-691-3545
תמי נייד אישי : 054-666-6226
דוא"ל: tami@tll.co.il